مصاحبه آرشیو خبر ها
کونته موفق می شود ، او دلیل بازگشـتم بود

کونته موفق می شود ، او دلیل بازگشـتم بود

آندره آ پیرلو که تصمیم داشت پس از جام جهانی 2014 برزیل از فوتبال ملی کناره گیری کند ، با درخواست کونته باز هم به بازی در تیم ملی ایتالیا ادامه می دهد . ستاره خط میانی یوونتوس در مورد تاثیر کونته در بازگشتش به آتزوری گفت .

" من تصمیمی برای ادامه دادن بازی در سطح ملی نداشتم اما تنها کسی که باعث تغییر نظرم در زندگی حرفه ای شد کسی بجزکونته نبود . من هیجان و علاقه او را دیدم و تصمیم گرفتم که به تیم ملی بازگردم "

" به طور رسمی چیزی را اعلام نکرده بودم اما همانطور که خیلی ها می دانستند می خواستم بازی در رده ملی را کنار بگذارم اما بعد از آمدن کونته نظرم عوض شد. شاید اگر کسی دیگر بجای کونته بود این تصمیم را نمی گرفتم اما با انتخاب کونته من هم انخاب جدیدی داشتم "

" وقتی که زیر نظر او در یوونتوس شروع به کار کردم می دانستم که می توانم افتخارات زیادی را کسب کنم و همراه او موفق باشم . حالا همین اطمینان را در تیم ملی دارم و بخوبی می دانم کونته می تواند درخششی که در یوونتوس داشت را در آتزوری تکرار کند "

هافبک یوونتوس ادامه می دهد " او مربی بسیار باهوشی است و مدام بدنبال پیدا کردن چیزهای تازه است. کونته به خوبی با بازیکنان ارتباط برقرار می کند ، می دانم که می تواند با استفاده از استعدادهای موجود بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشد "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: